Τηλέφωνα εξυπηρέτησης        Αθήνα: 210 48 35 000

Θεσ/νίκη: 2310 590 500

 

Συχνές ερωτήσεις

1. Πως μπορώ να αποκτήσω μόνιμη συνεργασία με την Easy Mail?

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 48 35 000 για το τμήμα πωλήσεων Αθήνας και στο 2310 590 500 για το τμήμα πωλήσεων Θεσσαλονίκης ή να στείλετε email στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..

2. Πως μπορώ να στείλω μια αποστολή?

Μπορείτε να δώσετε ηλεκτρονικά την παραγγελία σας εδώ, ή να επικοινωνήσετε μαζί μας στέλνοντας email στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή καλώντας μας στο 210 48 35 000 για την Αθήνα και στο 2310 590 500 για τη Θεσσαλονίκη.

3. Πόσος χρόνος χρειάζεται για να παραδοθεί μια αποστολή?

Οι αποστολές που διακινούνται εντός της ίδιας πόλης μπορούν να παραδοθούν αυθημερόν σε 1-4 ώρες ανάλογα με την υπηρεσία που θα επιλεγεί ή την επόμενη μέρα χρησιμοποιώντας την οικονομικότερη υπηρεσία.
Αποστολές που διακινούνται μεταξύ πόλεων σε ολόκληρη την Ελλάδα παραδίδονται εντός 24 ωρών για τους βασικούς προορισμούς και εντός 2-3 ημερών σε απομακρυσμένους και δυσπρόσιτους προορισμούς. Για περισσότερες διευκρινίσεις επικοινωνήστε στο 210 4835000 για την Αθήνα και στο 2310 590500 για τη Θεσσαλονίκη ή στείλτε μας email στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..

4. Πως μπορώ να μάθω το κόστος μιας αποστολής?

Το κόστος μιας αποστολής καθορίζεται ανάλογα τον προορισμό, το είδος της υπηρεσίας που θα επιλεγεί, το βάρος της καθώς και τυχόν άλλες ειδικές υπηρεσίες.
Εδώ μπορείτε να υπολογίσετε το κόστος αποστολής σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο της εταιρίας.

5. Πως μπορώ να γνωρίζω την πορεία της αποστολής μου?

Σε όλους τους πελάτες παρέχεται η δυνατότητα μέσω του Web Tracking της εταιρίας να κάνουν απλή ή σύνθετη αναζήτηση αποστολών και να παρακολουθούν καθημερινά την πορεία τους σε όλα τα στάδια μεταφοράς μέχρι την τελική τους παράδοση, έχοντας έτσι τον απόλυτο έλεγχο.

6. Πως μπορώ να υπολογίσω τα κιλά μιας αποστολής?

Το βάρος με το οποίο θα υπολογιστεί η χρέωση κάθε αποστολής εξαρτάται από το συνδυασμό όγκου και βάρους (σύμφωνα με τους κανονισμούς της ΙΑΤΑ). Ο υπολογισμός του ογκομετρικού βάρους γίνεταιπολλαπλασιάζοντας τις τρεις διαστάσεις του δέματος (μήκος x πλάτος x ύψος σε cm) και διαιρώντας το αποτέλεσμα με το 5000.
Αν το αποτέλεσμα της ογκομέτρησης είναι μεγαλύτερο του πραγματικού βάρους τότε η χρέωση γίνεται με βάση το ογκομετρικό βάρος.

7. Ποια είναι τα απαγορευμένα είδη μεταφοράς?

Η Easy Mail δεν αναλαμβάνει την διεκπεραίωση και μεταφορά των εξής εγγράφων και αντικειμένων: Χρήματα – Εύθραυστα αντικείμενα µη επαρκώς συσκευασμένα – Ενεργοποιημένες τραπεζικές κάρτες – Κάρτες Χρόνου Σταθερής και Κινητής Τηλεφωνίας – Χρυσό σε οποιαδήποτε μορφή – Ωρολόγια Χρυσά – Κοσμήματα – Πολύτιμοι Λίθοι & Μέταλλα – Αρχαιότητες – Έργα Τέχνης – Μη Αναπαραγώγιµα Έγγραφα ή Αντικείμενα (π.χ. Αλληλογραφία/Φιλμ/Βίντεο Προσωπικής Αξίας, Γραμματόσημα, Λαχεία, Αντίκες) – Αλλοιώσιμα Τρόφιμα – Φυτά – Ναρκωτικά – Εύφλεκτα, Εκρηκτικά & Ραδιενεργά Υλικά – Βιολογικό Υλικό – Μολυσματικές, διαβρωτικές & δηλητηριώδεις Ουσίες – Είδη ή μέρη Οπλισμού – Ζώα – Πορνογραφικό Υλικό και Γενικά Είδη των οποίων η μεταφορά απαγορεύεται από διεθνείς συμβάσεις ή Οργανισμούς (ΙΑΤΑ, ICAO) ή/και από διατάξεις της Κοινοτικής ή/και Εθνικής νομοθεσίας.

8. Σε πόσο χρόνο και με ποιο τρόπο θα μου επιστραφούν τα χρήματα μιας αποστολής που ήταν αντικαταβολή?

Η απόδοση της αξίας των αντικαταβολών για την περιοχή Αττικής και Θεσσαλονίκης γίνεται καθημερινά την επόμενη εργάσιμη ημέρα της παράδοσης, στον τραπεζικό λογαριασμό που έχει υποδειχτεί από τον πελάτη. Για τις αποστολές αντικαταβολών στην υπόλοιπη Ελλάδα, η απόδοση των αξιών γίνεται κάθε Παρασκευή όπου θα εξοφλούνται οι αποστολές που παραδόθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα.

9. Μέχρι ποια ώρα μπορώ να παραδώσω μια αποστολή για να παραδοθεί την ίδια μέρα?

Η Easy Mail έχει τη δυνατότητα να παραδώσει την αποστολή σας αυθημερόν εντός Αθήνας και Θεσσαλονίκης σε 1-4 ώρες ανάλογα με τις οδηγίες του πελάτη. Το ωράριο διεκπεραίωσης των αυθημερόν αποστολών είναι 09:00-18:00 και για τον καθορισμό του χρόνου παράδοσης απαιτείται προ συνεννόηση. Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στο 210 4835000 για την Αθήνα και στο 2310 590500 για τη Θεσσαλονίκη.

10. Ποιο είναι το ωράριο λειτουργίας της εταιρίας?

Οι εργάσιμες ημέρες είναι από την Δευτέρα έως το Σάββατο. Τις καθημερινές ημέρες οι ώρες λειτουργίας είναι από τις 08:00π.μ. έως τις 20:00μ.μ. και το Σάββατο από τις 09:00π.μ. έως 14:00μ.μ.

11. Πως μπορώ να ασφαλίσω μια αποστολή?

Όλες οι αποστολές εσωτερικού είναι αυτόματα ασφαλισμένες (χωρίς επιβάρυνση του αποστολέα ή του παραλήπτη) έως το ποσό των 50,00€ για έγγραφα και 100,00€ για αντικείμενα. Παρέχεται η δυνατότητα πρόσθετης ασφαλιστικής κάλυψης για αξία μεγαλύτερη των 100€ με επιβάρυνση στα μεταφορικά 0,8% επί της ασφαλιζόμενης αξίας.
Για ασφάλιση αποστολών με αξία μεγαλύτερη των 3.000€ απαιτείται προ συνεννόηση με το κατάστημα εξυπηρέτησης της Easy Mail.

12. Πως μπορώ να δηλώσω την απώλεια/ζημιά της αποστολής μου?

Αν η αποστολή σας δεν έφτασε στον προορισμό της ή υπέστη οποιαδήποτε ζημιά κατά την μεταφορά της στον παραλήπτη, θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα με το Τμήμα Ζημιών της Easy Mail στο 210 4835000 για την Αθήνα και στο 2310 590500 για τη Θεσσαλονίκη ώστε ένας εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπός μας να σας κατευθύνει στη συμπλήρωση των απαραίτητων εγγράφων για την αναγγελία της απώλειας/ζημιάς.

13. Πως μπορώ να συσκευάσω την αποστολή μου?

Η Easy Mail διαθέτει γκάμα συσκευασιών για κάθε είδος αποστολής, σχεδιασμένες έτσι ώστε να διευκολύνουν την προετοιμασία τους και την ασφαλή μεταφορά τους.

EETT AM: 13-072 ΓΕΝΙΚΗ ΑΔΕΙΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ Copyright © 2017 Easy Mail Powered by Conne3ion